جلسه هماهنگی و هم اندیشی بخش خصوصی عضو شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی در محل سالن جلسات اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی بیرجند برگزار گردید.
صباغ زاده ،نایب رئیس کمیسیون صنعت و معدن با اشاره به این که دبیرخانه شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی به اتاق بازرگانی محول شده است بر اهمیت و جایگاه شورای گفتگو به دلیل حضور نمایندگان قوای سه گانه و بخش خصوصی و کاربیرد،تأثیر گذاری و بهره گیری از ظرفیت قانونی این شورا در جهت رفع موانع و رونق اقتصادی استان تاکید نمود و اظهار داشت با توجه به شرایط استان و تحت تاثیر گرفتن از سایر استانها و شرایط اقتصادی کشور ،متاسفانه محرومیت استان مضاعف شده است.
نایب رئیس کمیسیون صنعت و معدن خواستار ارائه مشکلات بخش خصوصی در حوزه تعاون ،اصناف،کشاورزی ،معدن و ……. و پردازش و اعلام نظرات کارشناسی درجلسات هماهنگی و هم اندیشی بخش خصوصی شد.
صباغ زاده در ادامه برضرورت مطالبه گری بخش خصوصی تاکید نمود و افزود سطح مطالبه گری باید مبتنی بر صحت قوانین ،درستی و رشد اقتصادی باشدوی از مهم ترین خواسته بخش خصوصی استان را برخورداری از مزایای ویژه نسبت به سایر استانها بیان نمود.شایان ذکر است در این جلسه همه اعضاء به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداخته
شایان ذکر است در این جلسه همه اعضاء به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.